Kviečiame susipažinti su Vilniaus r. Egliškių šv. Jono Bosko gimnazija
Vilniaus r. Egliškių šv. Jono Bosko gimnazija yra mokykla.
Toliau, Vilniaus r. Egliškių šv. Jono Bosko gimnazija bus vadinama Gimnazija.
Ką mokiniai veikia sporto mokykloje?
Sporto mokykloje mokiniai sportuoja ir mokosi apie sportą.
Čia svarbiausia – judėti, tobulėti ir siekti tikslų.
Mokiniai treniruojasi pasirinktoje sporto šakoje.
Pavyzdžiui:
- krepšinis,
- futbolas,
- lengvoji atletika,
- boksas,
- sunkioji atletika,
- aerobinė gimnastika.
Per treniruotes mokiniai:
- mokosi taisyklingai sportuoti,
- lavina jėgą, greitį ir ištvermę,
- dalyvauja varžybose ir turnyruose,
- mokosi sveikos gyvensenos,
- keliauja į stovyklas ir sporto renginius.
Sporto mokykloje gali mokytis vaikai nuo 1 iki 12 klasės.
Kiekvienas mokinys turi savo sporto grupę ir trenerį.
Koks yra Gimnazijos darbo laikas?
Gimnazija dirba šiomis dienomis:
- pirmadienį,
- antradienį,
- trečiadienį,
- ketvirtadienį,
- penktadienį.
Gimnazija dirba nuo 8.00 valandos iki 18.00 valandos.
Kuo Gimnazija gali Jums padėti?
Jeigu Jūsų vaikas (globotinis) nori mokytis šioje Gimnazijoje.
Kur galima sužinoti daugiau informacijos?
Daugiau apie Gimnaziją galite sužinoti internete.
Gimnazijos interneto svetainės adresas yra
- https://vegjb.cleverphant.lt/lt
Galite paskambinti telefonu.
Gimnazijos telefono numeris yra
Galite parašyti elektroninį laišką.
Elektroninis paštas yra
Kokią informaciją rasite Gimnazijos interneto svetainėje?
Informacija Gimnazijos interneto svetainėje yra suskirstyta į skyrius.
Šiame tekste aprašomas svarbiausias skyrius. Interneto svetainėje yra skyrius Struktūra ir kontaktai.
Skyriuje struktūra ir kontaktai parašyta informacija apie Gimnazijos darbuotojus:
- kokie yra darbuotojų vardai ir pavardės,
- kokie yra darbuotojų telefono numeriai,
- kokie yra darbuotojų elektroninio pašto adresai.
Koks yra Gimnazijos adresas?
Gimnazijos adresas yra
- Egliškių g. 1, 13108 Egliškių k., Mickūnų sen., Vilniaus r.
Autoriai
- Teksto originalą parengė
- Tekstą vertino: xxxx
- Teksto vertinimą koordinavo:
Iliustracijų šaltiniai:
- https://arasaac.org/
- https://www.freepik.com/
- https://www.inclusion-europe.eu/easy-toread/
- https://pixabay.com/illustrations/
- Microsoft Word piktogramų bazė
Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba
Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms, kuriems yra sunku skaityti ir suprasti įprastus tekstus. Lengvai suprantama kalba padeda jiems sužinoti naujos informacijos.
Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse.
© Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.
